Čisté ťažkosti s stravovaním pre Undidy People

Ahoj! Je mi zlé, že jesť čisté, čisté, čistenie … atď. Chcem to však dať dokopy a jesť zdravšie. Takže robím 10 -dňové čistenie, aby mi pomohla resetovať svoje zlé návyky späť na skvelé. Môj kamarát Chandra to robí so mnou a posielame si navzájom fotografie nášho jedla, aby nám pomohla zostať na správnej ceste. Je oveľa lepšia ako ja, takže mi určite pomôže udržať ma zodpovednosť.

Svoj deň som začal s banánom aj PB. Zobudil som sa hladný, rovnako ako to mal s kávou pred mojím behom.
Moje najnovšie videá

Cestovanie Jane Review
Prenosná Jane Prenosná hodnota pisoárov.

Viac videí

00:00
08:21
08:01

Ach rovnako ako – mal som horúcu kávu. To znamená, že bolo zima. Mám 100% uprednostňujem ľadovú kávu, akokoľvek by som rád pil horúco, keď som v reštaurácii (pretože sú vždy také chladné!) Alebo keď je super chladná a tiež potrebujem zahriatie.

Beh … Urobil som pomalých 9 míľ, ako aj potom cvičenie na požiadanie od 21 dní.

Po behu som mal ekologický proteínový kokteil s orechmi a jablkami na krízu.

Obed bol náhodnou kombináciou vecí, ktoré som túžil … vajcia, pretože som si želal niečo s bielkovinami, mrkvou s homosom a 2 kukuričnými tortillami.

V deň, keď som využil na fotografovanie svojho jedla, každé jedlo, ako aj nikdy si nepamätám – dobre, Chandra, ako aj obaja som dnes vynechal nejaké fotky z potravín. Hlavný blog o potravinách zlyhá.

Niekedy popoludní som mal mandle, hrozno, ako aj pomaranč.

Večera bol šalát s hydinovou plackou na boku (zamrznutá z Costco). Jedol som veľa pražených brokolicov, zatiaľ čo som ju tiež dal dokopy.

Včera som udrel Trader Joe’s a nakoniec som dostal nové maslo zmiešaného orechov. Mal som s ním kúsok toastu na nočné občerstvenie.

A verím, že to dosť zhŕňa môj život, ako aj to, prečo nemôžem jesť čisto …

Mojím cieľom s „čistením“ nie je obmedziť kalórie, ale obmedziť svinstvo. V podstate je to svinstvo. Som všetko o „liečení Yo Ja“! To sa však v poslednej dobe trochu vyplatilo (pozri: Jesť pol k šiším v deň svätého Valentína a/alebo 4 košíčky tento víkend).

Môžete ísť na „výzvu zdravého stravovania“ bez toho, aby to bola strava. Kľúčom je zamerať sa na konzumáciu celých potravín, ako aj na nezdravé jedlo. Získajte nezdravé jedlo z domu. Naplánujte si jedlo – zdravé raňajky, obed, večeru a občerstvenie. Majte zdravé výbery v dome. Nemusí to byť reštriktívne. Uistite sa, že máte dostatok kalórií – sú to však kalórie z skvelých, ako sa vám páči, ako aj to je pre vás skvelé.

Bonus – Spýtajte sa kamaráta, či chcú s vami jesť čisto. Potom súhlaste, keď začnete, rovnako ako presne to, ako sa navzájom udržiavať na ceste.

Chandra, ako aj ja využívam, čo je aplikácia na posielanie obrázkov nášho jedla, ako aj zanechávať hlasové správy presne s tým, ako to ide. Obaja využívame balenie bylinného čistenia a zameriavame sa na zdravé jedenie zdravých potravín po dobu 10 dní. Verím, že to pomáha, pretože mi mi pripomína trikrát denne, že sa snažím byť zdravší (ráno, ako aj v noci, beriete doplnok, ako aj v noci plus vláknové balenie).

Zdravé stravovacie ťažkosti môžete urobiť vyrezaním pridaného cukru, alkoholu, ako aj ďalšieho nekvalitného jedla po dobu týždňa alebo dva. Objavte niekoho, aby ste si udržali zodpovednosť. Zaobchádzajte so svojím zdravým.

Otázka: Na stupnici od 1 do 10 – presne ako zdravé dnes jete?

1 = Mal gepetos na raňajky, 8 Taco Bell Chalupas na obed, 2 šišky ako poldenné občerstvenie…

10 = Mal organický kale smoothie na raňajky, cícerový šalát bez GMO na obed, 12 mandlí ako poldenné občerstvenie…

Pošlite mi zošit

Zdieľanie je starostlivosť!

Pin

zdieľam

Pošta

Pokračujte s nimi:

Presne ako vyrobiť mUch lepšia misa z obilnín- zdravé tipy na raňajky!

Presne ako urobiť oveľa lepšiu misku s obilninami- zdravé tipy na raňajky!

Presne ako vyrobiť zdravšiu misku obilnín. Urobte si rýchle raňajky, ktoré sú pre vás skvelé, a tiež vás udržiava plné až do obeda s th

Nové silné bites občerstvenie od spoločnosti Foster Farms

Snažím sa nové občerstvenie Foster Farms Strong Bites! Jedná sa o nový objav jedla, rovnako ako som ich tak našiel, keď som ich všimol

Čo jem za deň – pre bežcov

Čo jem v dennom videu od bežca. Jedlo denníka čohokoľvek, čo som jedného dňa jedol raňajky, obed, večeru a občerstvenie. plus

Kriketové čipy, ktoré sú chované kriketové proteíny v čipoch Video

Čipy vyrobené z cvrčkov. Jedzte bielkovinové čipy, recenzia bielkovín. Snažím sa kriketové čipy vyrobené z kriketového proteínového prášku – to “

Beh je tá najlepšia metóda na chudnutie, ale …

Presne ako schudnúť a užiť si cestu. Tipy na chudnutie pri behu. Presne to, ako si užiť beh, ako aj cítiť goo

Výživa pre bežec

Aký je najlepší plán diéty pre bežcov? Tipy na výživu pre bežcov. Makrá na beh, tipy na plánovanie jedla, ako aj sacharidy